Godmorgon!! Kviddevitt kviddevitt....

Tjabba
Nu sitter jag på jobbet igen. Och det är FREDAG!!
Gu´vad skönt.
Och vi har en överraskning till Hugo, imorgon åker Pär, jag och Hugo till Götet, går på Liseberg, sover över hos min kära bror och hem på söndag. Och småkidsen skall sova hos farmor!
Det blir spännande. Vi har inte sagt nåt till Hugo, utan det skall bli en överraskning.
Det blir spännande för honom.
Och skönt för oss.
Skojjigt för farmor och farfar...



Lista:
Det bästa med Götet:
 
  1. Doften av salt hav och tång.
  2. Fiskmåsars skriande (i behaglig nivå)
  3. goa gubbar på spårvagnen
  4. Allt. Ja precis allt.

image16

Stämmer ju precis. Eller hur, håll med om det.

//lotta

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

åååå vilken överraskning....tror han kommer blir glad :-)
Hoppas Ni får en trevlig helg / Linda

2007-08-24 @ 14:27:35
URL: http://aragon.blogg.se
>Jag som skrev: Johanna

muahaha...jo stämmer ju precis! Sicken tur att det finns plastikkirurger för oss "äldre kvinnor";-)

2007-08-24 @ 17:25:19
URL: http://johanna1975jojos.spaces.live.com/

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0