Onsdag. ny dag randas.....

I natt var banne mig likadant. vad har hänt med ungarna?? varför skall de ligga klistrade på mig hela natten? Suck, en liten stund är ju mysigt men när man inte kan vända sig i sängen för att det ligger små barn överallt så börjar det bli lite jobbigt.
Hur skall man få de att sova i sin egen säng? Jag försöker stoppa om och säga Gonatt och allting, men icke!
Undrar om de vill ha en nattlampa? kan det vara för mörkt kanske?

Var på intervjuven igår.
jag tror att det gick bra, de verkar ha gillat mig (tror jag haha) men det som ligger mig i fatet är ju att jag inte har någon ekonomiutbildning.
Hm. Nej, det förstår jag, sa jag men jag är snabblärd å andra sidan. Vi får se. jag får väl plugga lite ekonomi och pengaflöden och sånt på kvällarna.

Skall till tandläkaren och ta stygnen i dag. tror inte att det har växt ihop som det skall men det får de väl titta på. Sean skall vi på kalas!
Amanda fyller 10 år idag!!!
grattis! Stora tjejen!!!!
Så vi skall dit och äta gott (hoppas att det blir marängsviss).
Sedan ikväll skall jag hem till en kompis och kolla lite grann på mitt aerobicspass.  ta ut lite grundsteg.
hej hopp, cha-cha-cha.
dags att jobba.
hej hej
l.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0