Sista darrande timmarna....

Jupp,
Idag är dagen som jag lämnar Landstinget Kronoberg. På ett tag. Eller för evigt, vem vet.
Vem vet inte jag. Väntar fortfarande på svar ifån företaget som jag var på interjuv hos. Fick tag på en annan kontakt person för en annan tjänst igår och "tipsade" om mig själv. Fick god kontakt med henne, så vi kan ju hoppas att de fick upp ögonen för just mig, haha.
Och ikväll är det premiär på Studio Lotta, aerobicinstruktör. HAHAHA, det blir kul!
fast jag börjar bli lite nervös nu för 17 vet hur det går.
Äsch, jag kan inte annat än dö. Och det gör jag ju inte. Men jag kan ju skämma ut mig i hela Ingelstad. Oj, det blir ju inte kul. Nä, jag skall be om nåd, och säga att jag inte är särskilt van. det är bara att göra en pudel.
Erkänna sina svagheter så kanske domen inte blir så hård. hihi.

Snart skall vi fika och bjuda på tårta. God god tårta. Chokladmoussetårta och jordgubbsmoussetårta. det låter det!!
Trallalla.
Jag skall återkomma och skriva hur det gick. Om det kom några tårar eller hur det blir. Jag kommer att sakna de allra flesta, mest Simone!!!!
Hur skall jag klara mig utan våra små frukostmöten, där vi dryftar livets allvarligheter över en fralla och en kopp kaffe??
Och hur skall hon klara sig?
Hmmm, gullepluttSimone.
//L.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0