Tisdag. Semester. Underbart

Trallalla.
Jag fick semester. Och det är ju superskönt. Fast vet ni vad jag hinner göra då? Jo, jag hinner träna in mitt aerobicsprogram som jag skall ha preiär på torsdag. Jag har ingen aning hur det skall gå. Kan gå åt vilket håll som helst.
Heaven or hell.
Jag skall i alla fall komponera ihop en bra uppvärmning, nedkylning, styrka och själva blocken har jag gjort. Nästan.
Skutt skutt, cha-cha-cha- Hopp hoop steg steg.
Tja ungefär så där. låter väl bra va?
Och det är 35 personer som har skrivit upp sig på mitt pass. OOOOO
    

Nåväl det kommer att bli bra.
Nu tror jag att jag skall vila lite lite lite bara. är något trött efter nattens plockepinn, med tre ungar i sängen. Suck. Inte undra på att man inte får nån sömn.
Först kom Gustav, kl 23. Och vad som har hänt med honom det fattar jag inte, han som brukar sova så gott. Men han har väl börjat drömma mycket antar jag. Sen knallade Viktor in, och då blev det ju trångt om plats. Låg som en stel pinne längst ute på kanten. Inte skönt.

Och vid fyra så ropade Hugo, då hade det hänt en liten olycka, och då var det bara att knalla upp och fixa det.  Vaknade av att både Gustav och Viktor satt och hoppade på mig, och skrattade högljutt. Sen försvann de ut ur sovrummet. Var lite tyst, och då gick jag upp och kolladse vad de gjorde. Då hade Gustav fått tag på en penna, satt sig vid tangentbordet  och pillat bort de flesta knapparna. Mitt nya tangentbord!!!
Men nu har jag lagat det så ....
Hörs  sen..
Ska kolla insidan ¨på ögonlocken lite.
//lotta


Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

*haha* Vilka skosiga små killar du har, sysselsätter inte mamma så gör de det själva...
Jasså det kan hända olyckor hos H oxå??? Det gör det här oxå hos lillemannen.....men men så är det, inte så lätt när man sover såååå gott

2007-08-28 @ 20:03:28
URL: http://aragon.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0