Vilka kollegor!!

Tack alla söta kollegor för avtackningen!! Jag och Lotta kom ut i fikarummet och där har våra gulliga arbetskollegor dukat upp världens frukostbord, som en buffé med massor av god frukt och smaskigheter. Jag, Lotta och Angelika bjöd dessutom på tårta så nu är man mätt och glad.
Vi fick varsin dikt som Britt-Inger (vår gulliga chef) hade diktat. Skall lägga ut den sen när jag fått en kopia.
Vi fick blommor och presenter, dels från Landstinget och dels från våra kollegor, en jättefin vit vas som var skruvad liksom (pasade mig, hahaha) och ett astrakanäpple i frostat glas av landstinget. Fina blommor.
Ni är för gulliga. Jag blev rörd, och lite stirrig. Darrade lite på läppen när jag fick min present.
Får se om det kommer bilder på detta...

TACK

Och Tack Simone för min "svarsbok". Jag skall gnugga den så mycket jag kan och finna svaren på livets alla gåtor. De kan vi dryfta sen när vi dricker vin. Eller hur!

//lotta numera *in between jobs*, eller arbetssökande som det så fint heter.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0