1:a advent och julskyltning...

Juppidupp, trots våra idoga försök att bli friska så har jag orkat med att pynta lite.
Eller pynta och pynta...
Jag har satt upp adventsljusstakarna i alla fall. Och det blev ju mysigt.

Mår bra mycket bättre idag så nu är det nog slut (hoppas jag) på alla sjukdomar. Har bara ont i halsen, så vi får väl se hur det går.
grabbarna har haft feber och trötta idag, Ville somnade redan vid 10 snåret och sov en kvart och Gustav somnade sittandes i mitt knä på eftermiddagen.
Så han fick oxå sova en stund.

Får väl se hur vi får ihop det imorgon. Pelle jobbar natt, och behöver väl antagligen sova när han kommer hem.
Behöver ju gå till jobbet imorgon.

Har ni sett julkalendern? Den är jättebra tycker jag. Fast Gurkan blev rädd för tomten. Och det är väl klart. Han ser ju lite barsk ut.

 Här är en liten söt sak annars.....



Just det, snart är det jul. Undrar vem som har varit snällast, jag eller tomten?

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Sofia

Haha, den där tomten var inte så söt! Vore nog bättre med lite heltäckande kläder!

2007-12-02 @ 18:56:48
URL: http://tusse.tjejsajten.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0