Annandagen tog slut den med....

lugn dag med trötta barn.
Det är klart, att när man har hållt igång som 17 och lekt med varandra och kusiner och kompisar, och störtat omkring med de nya leksakerna, att man blir trött till slut.
grabbsen somnade som stockar i alla fall. alla tre.

Malin å Mattias var här på eftermiddagen, och vi köpte pizza till middag.
Ja, jag vet.
Pizza.


Fast den här såg ju inte god ut. nä.

Men det var gott, det var det.
Skall ut och springa imorgon tror jag.

Ikväll har vi glott på en film, World Trade Center, nån ny med Nicholas Cage, bl. a.
Den var bra, inte en sån där "Hej- nu-kommer-vi-amerikanska-hjältar-och-gör-det-omöjliga"-typ av film.
Men nästan.

Håller däremot på med nya böcker, svensk författare som heter Tursten och som skriver deckare som utspelar sig i Götet.
Roligt att läsa.
Annars har det väl inte hänt så mycket idag, och det är väl skönt förstås. Imorgon hade maken och Hugo tänkt att åka till Braås och kolla på fyrverkerifabrikens årliga raketutställning. Kul för killar antar jag.

Nä, tacka vet jag att jag skall gå och fixa till naglarna imorgon. Har en liten återbesökstid. Men de har hållt sig extremt bra.

Och jag är lika snygg fortfarande.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0