Atchoooo. = Inget jobb.

Nä jag skulle jobba natt, men så förkyld som en annan är så tror jag inte att nån vill ha mig på jobbet bland alla sjuka människor.
Jag får sitta hemma och snora istället.

Nåväl, nu när vi kom hem så har Liffe varit här i helgen och tapetserat vårt "nya" sovrum. SÅ FINT!!!
Jag skall ta en bild sen och lägga in så får ni se. Så jag som är ledig imorgon skall möblera om.
hugo ville inte sova där i natt, för det var ju en fondvägg som var blommig, och han "gillar ju inte blommigt"....

Tja. Men nu ligger han där och snarkar i alla fall. Det gick bra att köra hem, men det kändes som om jag lämnade hjärtat i Götet.
En dag, säger jag bara, en dag...........

Nu skall jag knoppa in. Eller kolla färdigt på filmen jag tittar på. love, actually.
Precis, man kan behöva lite kärlek ibland.

Jag återkommer (imorgon)

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

Hehe...Nä blommor och ROSA måste man ju akta sig för....

2007-12-10 @ 06:44:50
URL: http://aragon.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0