Fredag, tröööött.

Njae, nu är det nog läggdax. Tidigt men jag är superdupertrött.
Pelle är på fest med akutkliniken, och jag har haft en lugn skön kväll. Med en stor kopp té och zappande.
Men nu känner jag att det klipper i ögonlocken....

Igår var jag och Anette på IKEA och gjorde av med pengar. Nåja, jag fick mycket fina grejor också. Hela bagaget fullt faktiskt,
HAMPEN Mattatvå röda rya mattor
IKEA STOCKHOLM skålunderbar skål

ASKER burkASKER diskställkökstillbehör
STRIPA Vägghyllatavelhyllor

och mycket mycket mera.........
Så det är bara att komma hem till oss å kolla in det fina. Ja jösses vad man kan handla på Ikea. Hur mycket dom helst.
Men så är det.
Och ungefär två miljoner värmeljus köpte jag. det går ju åt en del.
Nåja, på em så började jag sätta upp en massa grejor Och så blev vi bjudna hem till Malin och Mattias på lite glögg.
Och jodå, det var mycket trevligt. Fast jag har varit lite trött idag, som sagt. Jag har blivit för gammal för att vara på kalas. Det tar ju ett par veckor att liksom återhämta sig.

KLEN

Tja, nu är det dags. Jag vill sova nu.
hejhej

image117

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0