Glöggfest....igen.....

Jupp
snart är det dags för årets traditionella julfest med det vanliga gänget (dvs Pär´s gamla kompisar)
trevligt att träffa dem igen, det var ett tag sedan.
Från början var vi 8 vuxna. Nu är vi 16 st. hälften är barn.
Bra jobbat va på 7 år.

I början så träffades vi typ vid 22 och började festa.
nu slutar vi vid 22.
*hahahahahaha* vad vi är trista.
Men så är det med alla barn.
Dessutom så har mångden alkohol minskat drastiskt under åren.
undrar vad det kan bero på.

Eller hur Camilla ("jag vet nog vad ni pratar om - jag hör er!") det var kul på den tiden.
Vi får väl se, ugarna skall ju sova hos svärmor idag. Alla tre.
Tänk då får man sovmorgon imorgon.

Najs.
Jag återkommer. Troligtvis imorgon. Kanske inatt om jag har lust och ork.


Dessutom får ni svaret på varför tomten är röd.

Dörför är tomten röd !!!

hej hej

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0