Idag har det varit hemma-fixar-dag.

Jupp, har varit smålands egen Martin Timell. Hamrat, skruvat, satt upp gardinstänger och strykit julgardiner, bytt ut möbler och fixat. Nu har jag tänkt att skriva ut lite bilder på ungarna att ha i mina nya ramar som jag har satt upp i sovrummet.
Uj vad jag är effektiv. Dessutom har jag varit med Hugo på simskolan och varit på skolan för att hämta alla mina lussekatter som jag glömde igår.
Har ju en elev vars föräldrar äger ett bageri, och jag lade in en beställning på lussekatter och goda goda biskvier.
Och självklart så glömde jag dem på fredagen när jag klev hem.
Så det var ju bara att åka till jobbet och hämta dem. (jag ville ju inte att de skulle ligga där och bli gamla)
Sedan när vi kom hem Hugo och jag så tog grabbarna på sig overallerna och så gick vi till affären och handlade.
Vet ni hur tungt det är att dra en fullastad tvillingvagn med ståbräda (plus tillhörande sex-åring) i en uppförsbacke???
Mmmmmm, man blir stark.
 jag kände mig som en sån här i backen.....

Stackars snigel.

imorgon antar jag att det blir stilla, Pär jobbar och Hugo skall upp till farmor för att få dekorera pepparkakshuset.
Så kanske hinner jag baka lite eller så.

Kolla här vad gullig bild jag fick i mejl från Johanna. (tack)
image119

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0