Jamen hallå! Vart har du varit?

Jodå, jag har faktiskt varit här hela tiden men...jag har ju inte hunnit bara att skriva.
Här har det varit fullt upp kan man säga.
Nog för att jag har blivit frisk (från magsjukan) men inte från förkylningen.
Och absolut inte från min inflammerade visdomstand....ajajaj vad ont den gör.

Imorgon skall jag till tandläkaren.
Och ni som känner mig vet ju vad jag tycker om tandläkaren.

Om tandläkaren tycker jag ICKE.
Men måste man så måste man.
Och det måste jag väl.

Ville har varit /är  sjuk. Igår kväll satt jag på barnakuten till kl 01. han har ju sin astmahosta och han hackar och hackar hela tiden. Inte kan man sova då.
Så det blev till att åka dit och få inhalationer, lungröntgen, inhalationer, cortison och antibiotika.

Men det är likadant ikväll. Han ligger där inne och hackar, stackaren. det blir till att vara hemma och vabba imorgon.
Så kan det vara. OCh vi som hade tänkt att åka till Götet på fredag. Nu får vi se hur det blir med det....
Snyft.

Det är ett jäkla trist väder dessutom. Regn. Sånt därnt snett regn som kommer upp i näsan på nåt vänster, som gör att man blir så där lessen.
Det är ju inte bra. Inte för nån.

Jag håller på att kämpa om att komma in på Malmö lärarhögskola för att läsa in pedagogiken. Får väl besked endera dagen om jag har kommmit in på efteranmälan. Då kan jag börja läsa snart. Efter jul faktiskt.
Det blir bra, för då får jag en visstidsanställning under hela tiden jag läser. Sen kan man få fast direkt,
Toppen va?

Ikväll sitter jag här och snorar och glor. Äntligen har jag fått komma till datorn, den har varit ganska upptagen ikväll.
Men nu är det min tur, men då hör jag att VilleBille ligger och hostar. Det inebär att jag får sätta mig med honom snart.

Jag återkommer.      (not)

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

Usch jobbigt med hostiga barn...

Hoppas verkligen du kommer in på lärargrejset...

2007-12-06 @ 16:30:42
URL: http://aragon.blogg.se
>Jag som skrev: Johanna

hoppas Ville mannen kryar på dig!!!

2007-12-07 @ 14:07:18

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0