Migrän. Igen. Typiskt.

Ja det är sant.
jag har migrän igen. Har tagit mina tabletter så får vi se om det slutar.
Tröttsamt. Jag som skall åka till IKEA imorgon bitti med Anette.
Det ordnar sig säkert.

I alla fall så sover småkillarna, idag har vi på eftermiddagen när jag hastat hem från jobbet varit på dagis och firat lucia.
Vi klädde ut killarna till små tomtar (inte populärt) och sedan skulle vi lämna av dem til fröknarna och de skulle så fint och snyggt vandra runt hörnet och sjunga fint.
trodde jag.
Gurkan fick ett bryt och vägrade släppa mig, och Ville hängde på.
Tillslut fick vi dem att gå med i tåget i alla fall (jag var tvungen att gå bredvid  men sedan så bröt de formationen och knallade bort till oss där vi lyckats smita till.
Viktor höll ut lite längre.
Men han sjung Hejsan hoppsan trallalalala på julen skall varenda liten unge vara glad
fast på sitt eget vis. Melodin hade han och texten låt ungefär så här: hejsaaaan oppsaaaan trlalalalalalalal lulllluulluulluulululuuuuuuuuullaaaaaaaa
Så det var väl inte illa.
Återkommer med bilder.

Nu har Hugomannen och den stora mannen lämnat huset. Yes, Elvis has left the building.
De skall på hockey i Tingsryd.
Sen kväll med Luuk ungefär. fast sen kväll med hockey.
Så här hemma är det extremt lugnt och tyst och jag hoppas att det förblir så!!!!
Har tänt lite ljus och myser för mig själv.

Nu skall jag slå mig ner och läsa en bok tror jag.
Jag återkommer med ytterligare rapportering om mitt liv.

Om ni vill förstås. det är kanske extremt trist att läsa men "en gör så gött en kan"!

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0