ooooo vilka snygga naglar jag har nu

detär kanske dagen i-landsproblem, men nu har jag så snygga naglar. Det var värt varenda spänn. Jag lovar.

Såååå snygg va?
Det är en lisa för själen för alla inbitna nagelpillare.
Och nu så är det början på mitt nya nagel-liv.

Så här snygga händer komer ni alltid att se mig i.
Fast....jag skall väl erkänna att det är lite svårt att skriva på tangenbordet. är inte riktigt van liksom

Nåväl.
Har jobbat och jobbat idag. Och imorgon så är det sista dagen innan jullovet.
Imorgon är det personalens julfest.
det skall bli trevligt. Och förhoppningsvis inte så sent, för på torsdag morgon har vi avslutning i kyrkan.

Nu är det dags att kolla vidare på Bones. (på trean) Det är ett synnerligen trevligt program, och han som spelar huvudrollen går ju inte av för hackor *fniss*
jag återkommer.

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Johanna

ja det e najs med fixade naglar! Vilket material gjorde du i? Jeanette gör oxå naglar, men just nu med bebbe hemma är det ju lite opraktiskt ..tyvärr...får bli senare. Hoppas ni får en god jul! kram Johanna

2007-12-19 @ 09:20:07

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0