Shit vad stryk jag fick....

Det är bara att erkänna.

Jag rullar över och gör en pudel.

Jag är uppenbarligen inte någon pokerspelare.
Ja, ibland så fick jag ett par raka segrar men då tror jag (så här i efterhand) att Pär gav mig segern för att hålla uppe mitt intresse.

Hrmf.




Ja, ja, man kan inte vara bäst på allt. Så kan det vara minsann.

Hm. Jag sitter å funderar på om jag skall kolla  på teve eller om jag skall läsa min bok. Den är ju intressant, och den går ju att lägga ifrån sig när Viktor kommer upp. Ja, det är inte en fråga om OM han kommer upp utan NÄR. Han har feber, har världens hosta, och nu har han krupp också. Han har redan varit uppe en sväng och inhalerat. Nu sover han.
Eller så kanske man skulle gå och lägga sig för att ta in lite sömn om man får en hård natt.

Eller inte.

Dessutom; Criminal minds avsnittet som går ikväll har jag redan sett. Surt, för det är ju en sak som jag ser fram emot. Och nu fick jag inte ens det. Utan jag får en störd nattsömn (som vanligt) att se fram emot.

Hrmf.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0