Snart är det julfest.

O halloj
ikväll 18:00 blir det julfest på skolan. Då blir det julbord och annat gott.
jag fick ju för mig att julfesten skulle vara på eftermiddagen, tja typ vid fem och då är det ju ingen idé att åka hem och fram och tillbaka.
det hinner jag ju inte. men nu står det på anslaget att det är senare än vad jag tänkt mig. fast det gör inget. Då hinner jag ju ta mig en svängom och hitta julklapp till min man.
jag vet precis vad jag skall köpa.

och dessutom har jag ju redan klätt upp mig för ikväll, alla säger att jag är så tjusig så.
trevligt det.
Nu skall jag gå och sortera betyg.
Tudiloooo

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0