Tipp tapp tipp tapp

Det är alldeles tyst hemma. Skönt. Bara brummandet från datorn stör mig.
har gjort mig en kopp te och skall snart slänga upp mina fötter i högre höjd och kolla på CSI.
För jag hoppas att det är idag.
Måste kolla, vänta...
NÄHÄ
det var det inte.
MEN ....det var något annat bra, jo nämligen Magnus Betnérs standup show - Inget är heligt.
det skall bli kul. Fast det är vid såna här tillfällen som jag önskar att jag hade en teve i sovrummet. så jag kunde bädda ner mig å kolla.
Men jag får väl iklädd mig nattsärken och slänga mig i soffan under filten.
Det får väl bli gött det med.

Nu skall jag prata med min kära syster i Canada. Det var ett tag sedan så det skall bli najs.

tudiloooo

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0