Värsta inredningsexperten.

jaha, dagen till ärra har jag gått och snörvlat.
Förut ringde brorsan, vi tycks ha smittat honom med förkylning. (snabbverkande en...) han hade feber och kände sig allmänt klen.
Sånt är livet, aldrig får man vara riktigt glad. Nu när han hade fått löneförhöjning och allt!       ;-)

Men jag har plockat över Hugos saker till vårt rum och tvärtom. Så nu är det fintfint. Problemet bara är att jag inte har fått upp några gardiner. Så det blir ljust. fast mitt i natten spelar det väl ingen roll.

Pling-plong, förut ringde det på dörren.....
och utanför stod ett blomsterbud.
Blommor? Till mig?
(Tänk vilket minne min man har!)
Så jodå, idag har vi ju bröllopsdag.
Och jag kommer att bjuda på lite tapas när han kommer hem. Hoppas bara att han inte läser bloggen innan han åker från jobbet för då blev det ju inte mycket till överraskning.

Urtjusiga blommor, mina favvosar för övrigt. Gerbera.

Nu skall jag smutta på vinet.
Tjolahoo

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

Bröllopsdag

G*R*A*T*T*I*S :-)

Blombud..det var inte illa

2007-12-11 @ 10:19:50
URL: http://aragon.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0