Vi har blivit som tomtar.

Har varit iväg och storhandlat på Maxi.
Ja, vi köpte köttfärs...... vad vore julen utan köttbullar.
jag skall ju göra mormors köttbullar. Jag har hittat hennes hemlig recept i en gammal receptbok och det skall jag göra.
Nu kom Hugo hem, han och Pär skall göra julgodis.
Själv vill jag ta en liten tupplur.
Är lite trött.

kolla här så gulliga vi är när vi dansar och är söta!!!

Det är sånt man kan göra när man inte har jättmycket att göra.
*fniss*

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Cissi

Vad fint ni dansar!!!
Måste ha övat länge!

2007-12-18 @ 15:59:31
>Jag som skrev: Linda

hahaha vad jag skrattade...vilken DANS....men var är P??? Fick han filma eller???

2007-12-18 @ 16:06:11
URL: http://aragon.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0