Bacill? Virus? Bakterier? Mikroorganismer? Amöbor?

Urk.
Nu håller vi på att bli sjuka hela bunten.
Och det är ju typiskt.

Vi har haft det trevligt med Sofia, Fredrik, Viggo och Hedda. Ätit gott och druckit gott.
De är så trevliga så ni anar inte (med eller utan tänder)
Tack för besöket och kom tillbaka snart!

men nu ikväll så har jag och Pär fått ont i halsen, fryser och känner oss allmänt klena.
Och jag somnade till och med i soffan förut och det gör jag aldrig annars. Hoppas inte att vi har smittat nån bara.

(Bakterien på bilden har inget med texten att göra)

jaha. Tja vi får väl se nu då hur det blir.

jag har läst ut del två i Millennium-triologin (Flickan som lekte med elden). Så bra alltså.
Nu måste jag gå och låna den sista delen. det får bli på tisdag då.

Nu skall jag ta och slappa i soffan lite. Ta på mig fårskinnstofflorna, stora fluffiga halsduken och bara ta det stilla.

Host, snörvel.
(en kopp te´ hade ju förstås ju inte varit dumt nu. det skall jag ta mig. Med honung i förstås)

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

Hoppas bara det är nåt kortvarigt... Krya på dej

2007-11-25 @ 21:51:07
URL: http://aragon.blogg.se
>Jag som skrev: Cissi

Hoppas ni mår bättre snart!

2007-11-26 @ 00:46:48

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0