Fotboll? Skulle inte tro det, va.

Nej.
jag vill inte.
Vill inte kolla på fotbollen.
Jag har migrän. Igen. Ser konstigt på ena ögat.
Tror att jag skall ta en Imigranspruta och gå och lägga mig.
men fotbollen lockar lite...... 

Men nej.  

Kanske för att se Zlatan kicka boll då.
Vi får se hur det går.
Barnen sover. Allt är stilla. Maken är och tittat på ishockey hos svärfar.
Jag har jobbat som en liten gris idag. Sedan sprang jag och klippte mig.
Ser ut som Elvis ungefär.
Eller lite rockabilly.

Helt Ok.

Sen hittade jag en annan fin bild på en av de som jag tycker är helt superroliga
                                                                    Borat i badbyxor
                                                                                  borat - SNYGG SOM ALLTID

Men nu tror jag att det är dax.

                                                     Imigran-spruta - Here I come.
 

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0