FREDAG. Japp.

Jobbat, cyklat hem i regnet och hämtat alla barn.
Tramp tramp.
Göra upp eld i öppna spisen för att få lite myspys och sedan kunde jag och Hugo tittat på Häxan Surtant när grabbarna hade lagt sig.
Ahhhhhh. Skönt.

Men vad det blåser ute. Och dessutom så snöar det lite lätt. Brrr.
Jag eldar som en tok i spisen för att få det varmt och gott.
                                       

Mysigt va?
Japp det tycker jag med.

Nu är det Idol på teve.
ja just det. Orkar man se? Nej. Inte när de massakrerar gamla härliga hits från disco-eran.
Så jag skall glana på lite gamla CSI avsnitt.

Helt bäst, helt klart.

Idag så såg jag nåt konstigt förresten. fast lite ledsamt.
En stor-rökande mamma med fett hår gick på stan med sina överviktiga barn. Den ena sonen (blivande huligan) hällde ut sin CocaCola  över hela gatan, men det struntade mamman i. Suck.

Fast det var väl förstås bättre att han hällde ut den, än drack den.

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Junitjej

Vilken snygg blogg!!!

2007-11-09 @ 20:35:54
URL: http://junitjej.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0