Fredag. och alla brownies är slut.

Ja, det var väl det jag visste. Alla brownies som jag finns försvann med rykande åtgång.

de var så goda. Får väl baka lite själv nån dag.
just de´ja. (som trollet Tryggve i Häxan Surtant säger)

Annars har det varit ovanligt grått idag. Ovanligt trist kan man säga. Inte kallt och inte varm. En alldeles vanlig dag. Fast grå.
har ju varit ledig och varit hemma med alla barnen, och när vi var ute och försökte gå i skogen så var Ville så lessen och trött att jag fick bära honom, och sedan så somnade han.
men han sov i fem minuter och ändå så somnade han nu ikväll. trötta båda två. Ja alla tre kanske jag skall säga.
Hugo är jättetrött han med.

Snark. jag kan väl inte påstå att jag är toppenpigg jeg heller, så jag får väl se när det blir att jag drullar i säng. Annars blir det väl som vanligt, jag somnar (efter att ha legat sömnlös) och när jag äntligen somnat så kommer maken in och väcker mig. -Sover du?

Typ.

Sedan är det ju lögn i h-ete att somna om. I natt somnade jag vid 01 fast jag var jättesliten.

Här kan ni kolla på nåt kul förrresten.


Rätt sköj!
Tänk att va en sån tuff gammal tant!!

imorgon kommer Pärs kusin Sofia med familj på besök. Det skall bli så kul, de är supertrevliga!!
Rapporterar mera sen.

ha en trevlig fredag kväll
  

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0