Homers klokheter.

Läste i tidningen om Homer Simpson´s klokheter.

det här är saker som han tycker om /till barn.

Allmänna visdomar från pappa Simpson:


"Barn, barn. Jag kommer inte att dö. Det händer bara onda människor."

"Barn, ni gjorde så gott ni kunde, och ni misslyckades kapitalt. Läxan är att aldrig försöka."

"Öl är bara till för vuxna. Och ungar med falskleg."

"Om något är jobbigt är det förmodligen inte värt besväret."

"Lova att sätta mig på hem när jag blir gammal. Man blir behandlad som ett spädbarn, men man är gammal nog att uppskatta det."

"Vampyrer är bara på låtsas. Precis som älvor, småtomtar och eskimåer."

"Det spelar ingen roll om du är bra på något, det finns alltid en miljon människor som är bättre än du."

"Allt går inte att köpa för pengar. Dinosaurier, till exempel."


  Jag gillar donuts.

Och han kan väl ha rätt.
Ibland.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0