Jag har frusit häcken av mig....

....på en hockeymatch.
Kan ni tänka er.
hugo, maken och jag åkte och såg på Tingsryd som spöade Olofström.

Första gången Hugo var på riktig match, och efter halva matchen så var han mer intresserad av vad som såldes i kiosken. Men han tyckte det var roligt, men han vill själv inte börja spela."för de slåss så mycket".

Men så här såg han ut i första perioden (efter han fått en Pez-automat i form av åsnan i Shrek)
image84

Efter 4 minuter så hade han ätit upp den.

Tjo.
Så nu sitter jag här och försöker och värma upp mig.
Men jag tycker att det är roligt att gå på hockey. Bara man hinner se pucken så.

Annars så har jag beslutat mig för att fälla eken som står på tomten. Den är gammal och skruttig och tappar massa pinnar och annat på huset. Den har inte varit omskött på de senaste 50 åren.
Jag har hela tiden ansett att den som fäller ett gammalt träd inte har nån själ. Men jag får väl ge mig.

Och nu när vi bygger om huset så vill jag inte att den skall ramla ner på oss (vilket den riskerar att göra)

Så jag kommer att plantera nåt annat snabbväxande träd, bara så ni vet. Jag ger mig inte.
Jag älskar träd. (inte på det sättet)

Grova träd   (så här fint är inte mitt träd)

Imorgon är det måndag igen. Skönt att höstlovet är över nu.

Tillbaka till verkligheten.

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Johanna

man får inte fälla ekae hur som helst.De e fridlysta tror jag.

2007-11-07 @ 19:19:18

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0