Kräk mitt i natten. INTE mysigt.

Jaha.
Då vaknade Ville av en spya vid 00,45. Typiskt tänkte jag, det är säkert så att han hostat och kräkt lite i samband med det.
Vi gick och lade oss igen.
Sedn, en timme senare, så hörde jag Gustav hulka till och bluääärk.
Så där ja. Det var bara att gå in i badrummet och spola av lakanen (vet nu hur äckligt en spya luktar mitt i natten?)

In och lägga oss igen (hade klätt in hela sängen med handdukar)

Sov oroligt till morgonen, men tack och lov, inget mera kräk.

Men Gurkan har raketfart i blöjan idag. Vet inte hur många blöjor jag har bytt på honom. Viktor håller sig lugn.
Lite varma och så. Hemma från dagis förstås.

Så jag är hemma idag och Pär skall var hemma imorgon. Han har jobbat natt så han ligger och sover hos svärmor.



(Jaha, det var väl fint) Jag återkommer...




Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: charming man

jobbigt det där du:(

2007-11-27 @ 10:28:27
URL: http://failures.blogg.se
>Jag som skrev: Linda

Usch inte skoj med KRÄKBARN !!!!

Ringde Karin imorse jodå ALLA barn har fått denna lappen inkl lille Eliaz MEN inte tagit med hem, hade även varit nåt föräldramöte men det enda f-mötet jag har hört nåt om var fritidsmötet... Kan säga att imorse var jag den ELAKA STYVMODER som verkligen stressade för att hitta shorts och t-shirt och skällde på lilleman...jag frågar varje dag om det är nån lapp med hem mne han har aldrig nån lapp....kan man var senil när man är 6,5år???

2007-11-27 @ 14:03:38
URL: http://aragon.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0