Vad tänker den här snubben på då?

Hittade den här bilden på nätet.

Jag fattar inte varför han håller på.
det ser mest obekvämt ut.

image83

Och varför har han negligé på sig??

Och varför låter han fotografera sig?

Och tror han att han skall få större bröst eller?

Och varför sparade jag bilden?


Ibland är allt bra konstigt.

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: ida

hahahaha, fy fan det var det vidrigaste jag sätt på länge ^^

2007-11-03 @ 20:44:25
URL: http://totaldisorder.blogg.se
>Jag som skrev: Johanna

hahaha, morgonens asgarv!!! :-D

2007-11-04 @ 10:13:30
>Jag som skrev: Krickan

Ja, personligen tycker jag du är rolig som plockar fram bilder på gamla kompisar från förr och låtsas som att du inte har någon aning om vad det är för snubbe. Det är väl den där värmlänningen som du hade ihop det med. Alsing eller vad han hette... Nej, Billy, var det det? Ja sa' gerej...
Hur som, det ser annars ut som ett av häxan Surtants små projekt det där.

2007-11-08 @ 08:34:56

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0