Är helgen redan slut? Ja, tydligen.

Inte vet jag vart helgen tog vägen, men försvann det gjorde den rätt snabbt.
i alla fall så började jag jobba i fredags.
Blev trött.
På kvällen kom Martin och Carina från Götet. Alltid trevligt med besök.

på lördags fm så var jag tvingad att jobba. Vi hade öppet hus på skolan. Skulle locka till mig nya elever som vi gå hos oss.
Och det ville alla.
Alla  ville pröva att ta blodprov, som blodvärde och blodsocker.
Jag kunde inte ens få ihop stickappparaten.
Mina elever fick visa mig.

Just en snygg lärare.

 fast det gjorde inget för jag var snygg i håret i alla fall.

Idag har  vi varit ute och gått en lång promenad runt hela byn (låter bonnigt) innan vi hämtade Hugo som var på Mulle.
Nu skall vi gå ut och leka.
Det måste man när det är fint väder. Det sa alltid min mamma.
Då måste det vara så. Allt mammor säger är sant.

Kom ihåg det barn.

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Egoina

hehe, tack :):)

2007-10-21 @ 18:39:56
URL: http://egoina.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0