Det luktar Calzone, som Hugo sa.

Ja, jag erkänner.
Idag åt vi pizza till middag. men det är för att det är så f-bannat gott. Eller jag menar, för att Hugo önskade det. Han har nog slutat att vilja vara kock.
Nej, på fredag skall han göra hembakad Calzone.

Idag på jobbet så hade nätverkträff. Det betyder att vi träffde en massa andra lärare och minglade.
Kan man säga i korthet.
Igår fyllde syrran år.
Men jag kunde inte baka en tårta till henne. Hon bor så långt bort.

Ju.   

Men idag så har jag tänkt att städa, och slappna i soffan. Det säger jag alltid att jag skall göra, men jag hinner aldrig göra det. Jag är för kass på att slappa av.
Undrar om jag inte skall ta ett glas vitt och läsa en ny bok.
Har precis avslutat en klassiker.
Men vilken det var tänker jag inte skriva här. Det får ni vänta lite på.

Till nästa inlägg eller så.

hugo har fått en leksakskatalog i posten. Nu har han haft den två kvällar i rad i sin säng tillsammans med en penna, och så har han kryssat i alla leksaker som han önskar sig till födelsedag (8november) samt jul.

Han har kryssat i allt från en talande papegoja till piratsvärd och alla Pokémon. Suck.
Pokémon.

Jag har svurit på i många år att jag ALDRIG skall köpa det till mina barn.
Åsså härom dan köpte jag samlarkort till honom för att alla hans klasskompisar har det och han har inga att byta med.
Hjälp!!!!
Jag har frångått  mina fastaste principer!!!

Fast man kan ju se det från ett annat håll också. Att jag är extremt flexibel och att jag följer med i tiden.
Så ser vi det, va´!!?? (jag skäms verkligen, jag gör det. )

Nä nog med detta. Nu skall jag kolla på nyheterna (har hört att vuxna gör sånt)

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

Hm jag SÅG att ni köpte pizza idag haha
Det var jag som tutade hihi åkte förbi när jag körde mellan ett jobb, måste erkännan att jag blev sugen MEN jag jobbade ju....när jag kom hem fick det bli hemgjord pizza istället inte så illa det heller...

Pokemon...har inte lilleman heller och jag verkligen HATAR dessa saker, det blir sån osämja barnen emellan, får se hur länge man kan stå emot.....

2007-10-30 @ 23:24:40
URL: http://aragon.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0