Flitiga Lisa.

Jag är ju som en myra.
Inte liten och irriterande, utan flitig.

Idag har jag;
-grundmålat allt trä i trappan ner till källaren
-grundmålat trä på entré altanen (eller vad man skall kalla den)
-Rensat häng-rännor
-sopat av taket
-vilat en stund (och det behövdes)
-planerat en lektion.

Nu är jag trött. Fasligt farligt att ta i så där.
Man kan ju bli beroende.

Nu har jag lagt barnen oxå. Jag nästan somnade jag med, hängandes med huvudet som en nickedocka.
Jag drägglade säkert lite.
Men inte nu längre.

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

Å vad duktig du varit idag Lotta.....kan du inte skicka över lite energi till min MAKE hihi är SUR på han nu för att han inte orkar hjälpa mej med saker när han kommer hem, det tar vi IMON...undra när IMON är????

2007-10-22 @ 19:23:24
URL: http://aragon.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0