Höstdag med kjolproblem.

Ja men vad sjutton. idag tog jag på mig kjol. Snygg svart kjol. Men kort. Kanske för kort för min ålder *haha* men ändå. Stövlar har jag å en tunika. Men problemet är dessa förbenade leggings. Varför fastnar kjolen hela tiden i dem? Och när man går så åker den upp och visar mina fluffiga lår. Hur kul är det?

Skall gå ner på stan på lunchen och skaffa mig ett par tjockare leggings. det är kallt nu. Brrr. Frös imorse när jag hoppade av bussen. fast det är ju en fin dag så det gör inget.

jaha, ikväll kommer snickarna och gör färdigt. Måste välja ut tapeter. tänkte mig en fondvägg bakom där soffan skall vara och seda nån ljus färg runt om.
Hm. vad skall det bli. Ljusgrått (varm grå) och nån snygg fond...hmmm........vart kan jag hitta det? vänta...
image43 kanske som en fondvägg???? Lite mysigt. och 70-talet...
sitta i skogen och mysa....
hade väl varit fint.
Nu skall jag springa till sjukhuset och besöka mina elever.
Hör av mig senare.
//Lotta

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

Jaha du de är INTE lätt att välja tapet och FOND....jag sprang runt i en vecka och letade innan jag hittade nåt som både vi OCH hyresvärden ville ha *hihi* Blev skit nöjd faktiskt....
LYCKA TILL

2007-10-03 @ 17:43:52
URL: http://aragon.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0