Kul test

Vilken typ av bloggare är du?

Ja om man inte vet själv så kan man ju kolla efter.
Det var jag tvingad att göra. Jag är ju så osäker på allt.
Så här blev utfallet:

Dagboksbloggare
Din blogg är din offentliga dagbok. Du skriver om tentor, mensvärk, godissug, barnuppfostran, tandläkarbesök, ångest, spindelfobi och relationsproblem. Du skiter fullständigt i huruvida dina inlägg innehåller korrekt grammatik, kommatering och tangentbordsmissar. Din blogg är ändå bara till för vardaglig ventilering och att ingen läser den bekommer dig inte det allra minsta.

Och det stämmer ju faktiskt. hahahahahahaha
Vet du inte vem du är?
Kolla här

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Egoina

hehe. sant! söt profilbild ;)

2007-10-19 @ 00:31:48
URL: http://egoina.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0