..och i skolans värld allting lugnt.

Juppidupp,
jobar idag och nu har jag lunchrast.
Det är inte för bra att äta för mycket broccoli. Man blir så uppjäst då.

Nu blev jag så där; nu vill jag "sova lunch"ig. Tröööt.
men jag lovar, det skall inte bli som en annan gång.
Jag var jättetrött efter lunchen.
satt vid min dator, vilade hakan i handen.
Somnade tydligen, och vaknade efter en stund med avtryck efter tangentbordet på kinden.

Snyggt. Det senaste på stureplan bland bratsen.
-ÖÖh, hörru har du oxå skaffat tangentbordsavtryck i pannan?
-A, typ, jag fick det i tjugoårspresent liksom.
-Fy fan va frääääscht.
-A, typ, det är Logitech-avtryck.
-Åh, jag har bara Dell. Lyllo dig liksom.   Typ.

Eller så.
Nu skall jag förbereda min nästa lektion. Vi skall på Friends-utbildning. kolla här om du inte vet.
hej hej
hemskt mycket hej.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0