Fredag! Äntligen....

Tjolahoo.
Jupp, jag är på jobbet och jag skall ha min klass om tjugo minuter. Har redan förberett allt (tror jag).
Igår så jobbade jag på IVA hela dagen, och var på postop. Kul. Länge sen, men konstigt nog satt takterna i. Och så körde jag mitt aerobicspass igår kväll. Det kändes lite tungt, men det gick ju bra ändå. Börjar väl bli förkyld.

jobbigt att hålla uppe flåset då. Men jag fick dem att kämpa så gott som det gick.
idag skall jag till banken och tigga mera pengar till mitt utbygge. har varit duktig och kopierat mina ritningar och allt. Får väl se extra trevlig ut när jag skall äska pengar till detta. hoppas att det går bra. Jag vill bygga!!!
dessutom så skall jag börja riva badrummen snart. Och lägga golvet i gillestugan. Skall bara med snickarMattias att lägga första raden så det blir fint.

Funderar på om jag helt enkelt skall åka och handla efter jag varit på banken, för det kan behövas menar jag. Nu är allt slut igen. Och vem är det som äter upp all mat? Inte är det jag, utan jag tror att det är mest några av det manliga könet.
Hm.

Här är förresten en Elvis-stripp som påminner om min man.
image35

Nej, så är det, han älskar sin GPS/navigator. Eller som Hugo så klokt säger; navidator.
Det är ju så det borde heta egentligen, eller hur?
Ovanligt kloka barn jag har.

Så är det.
Jag återkommer om med hur det gick på banken. eller inte. det beror på.
ha en fin fredag.
//Lotta LL. (snart kommer förklaringen)

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

Det är många som är förkylda.....likaså här :-(
vad är det för utbyggnad som är på G nu??? Ni har ju en såååå fiiin *hihihihi*
Hoppas det går bra på banken och att ni får en trevlig helg.... Ska Hugo börja på mulle på söndag?? Eliaz ska gå iaf

2007-09-21 @ 12:00:59
URL: http://aragon.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0