Fredag kväll.....

Idag börjar äntligen Criminal Minds på femman. Det har varit säsongsuppehåll, så det skall bli skönt att sätta sig och titta på programmet. Har ni inte sett det? Kolla här.
pelle är i köket och gör mat. Är hungrig.
Och grabbsen har somnat och vällingen är urdrucketn, hugo tar precis på sig pyjamasen och skall sitta med och äta och sedan är han sängfärdig.
Han har varit ganska tjabbelibabblig nu i flera dagar, och jag kliar mig i huvudet och undrar hur/varför en 6åring kan uppföra sig som en tonåring. Men det är väl en del av utvecklingen antar jag.

Jag tänker ta mig en cider sen till maten och bara slänga mig i soffan efteråt och slappa. Och glo på C.M.
Dessutom har jag haft så infernalist ont i magen nu i flera dagar, och det börja bli mycket tröttsamt.
Men men det går över tills jag dör. Antar jag.
Nu skall vi äta.
Go natt/kväll
//Lotta

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

Uppkäftig 6åring !!!! Jasså Ni har en det oxå?? Just nu har vi en som suttit vid frukostbordet och som fortfarande gör det....pga trots och allmänt otrevlig....pappa blev t.o.m så sur på han så han fick bara äta upp sin macka sen räckte det...men men det är väl nån fas de går igenom.....när äntligen (eller nästan) detta med lipande gått över då kommer detta !!!!
Hoppas er fredagskväll va trevlig annars...vår bestod av köpepizza sen la sig barnen och strax därefter somnade maken och jag gott till den nye BECK tur att man kan se den igen *haha*
Ha det så bra

2007-09-22 @ 11:27:56
URL: http://aragon.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0