Frostnatt. Brrr.

Hallihallå
Jodå, jag fick ett nytt cykeldäck igår. det var min vänlige make som trampade iväg till sin kompis Mr Bicycle repairman och fixade det. tack för det. Men jag har inte hunnit prövat det ännu för jaghar lånat svärfars bil nu när han är i Norrland. Så jag kunde köra Hugo till skolan idag och det var ju skönt att slippa stressa för en gångs skull.

jag är hungrig. varför är det inte lunch snart?
jag kan ju inte bli mätt på Lakrisal, hur mycket jag än försöker.
Men gott är det, det kan inte förnekas.

idag måste jag öva på mitt aerobicspass. jag skall göra lite nya övningar (hihihi) med dem. De skall få lika mycket träningsvärk som jag har just nu efter Boxpasset i söndags.

jag gillar ju fredrik Lindström. Jag tycker att han är fantastisk på att ta fram det där som man inte kan sätta fingret på riktigt. vad är svenskt? Vad innebär lagom? Såg ni hans senaste program Världens modernaste land på svt?
Superbra.
Kolla här:
Hur lagomSvensk är du??

jag har gjort testet - jag är 88% lagom. det räckte till en liter alldeles lagom mellanmjölk.
Hur lagom är du??
lite kul faktiskt. Ni som inte har sett programmet. kolla här

Jaha, det om det.
kan man gå på lunch nu?
Jag väntar in min jobbarpolare Lisbeth -skön tjej - som kommer tillbaka snart.
Magen får knorra en stund till.

Vi hörs.
//lotta

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Johanna

77% lagom, en ordningsam kölapp fick jag-morr...Jag hatar ordet lagom och försöker att INTE vara det. Mina nära och kära önskade ibland kanske att jag vore mer lagom, vem vet? Och vem bryr sig?! *fniss*

2007-09-19 @ 12:02:20

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0