Kallt. Frusen. Vill ha en stor filt.

Jupp,
jag tycker att det är superkallt idag. Hemma då alltså. Satt och funderade på om jag skulle elda lite i kaminen men nu känns det som om klockan är så mycket så jag orkar inte gå och hugga ved.
Imorgon kanske.
Jag har tagit på mig rejält med kläder i alla fall.Till och med Hugo tyckte att det var kallt, ville ha pyjamas ikväll.

Småfisarna har inte sovit på dagis idag, tja, Ville slocknade i soffan efter mellanmålet i 5-10 minuter. Men både han och gustav somnade efter 5 minuter. Ville orkade inte ens dricka välling.
Så får det bli nu, inget sova på dagen.
Jag är stenhård.
Imorogn skall jag jobba på IVA och borde väl egentligen (som vanligt) gå och lägga mig tidigt.
Men Heroes kommer idag och jag borde ju se på förra avsnittet som jag missade.

Ska göra det  nu.
Ha det gott
Sussa sött
//LL. (ni får vänta med förklaringen.)

image34
"Supermorsan" *fniss*

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

Hoppas de sov gott inatt....

2007-09-20 @ 07:50:39
URL: http://aragon.blogg.se
>Jag som skrev: Johanna

det e rätt! Hårda bud i Mellerud, så ska de tuktas haha. Skämt åsido; klart att de ska vara vakna om det betyder att de sover gott om natten. Du behöver visserligen ingen skönhetssömn (fjäsk :-))men sova e gott!

2007-09-20 @ 09:30:47

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0