lördag kväll

image27

Kan en karl fatta detta då?  Och NEJ, jag är INTE gravid och jag skall INTE ha fler barn, är väldigt nöjd med den saken tack.
Kände bara att serien visualiserade vad jag alltid tyckt, att karlar oftast är mycket för att berätta alla sina kroppsliga symptom, medan vi tjejer, tja, vi liksom är tysta om det.
...du vet...."Ni tjejer snackar om att föda barn, men ni vet inte hur det känns när en kille är riktigt förkyld!"
Nej det vet vi inte. Vill inte veta heller.
Nu skall jag ta en cider till och äta pizzan som blev över från igår. Skall kolla på Bourna extrem..something, den senaste av Bourne identity ni vet.
ha en trevlig lördag.
Det skall jag ha, nu när alla barnen sover och jag gör vad jag vill.
hej hej

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Johanna

jamen PRECIIIIS!!!

2007-09-02 @ 09:09:48
URL: http://johanna1975jojos.spaces.live.com/

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0