Nu är oskulden borta.

Jupp, nu har jag haft min första lektion på gymnasiet, och det gickju bra! Alla frågade mig om jag var nervös innan, men nej, jag kan inte säga att jag var det. jag menar, det är ju bara att kliva in och vara sig själv. Nåt annat skulle ju vara rätt genomskinligt. Då blir man väl avslöjad ganksa snart, så jag körde på. De tyckte nog att det var lite jobbigt att behöva läsa ett helt kapitel till nästa gång ;-)
Lite gulligt nästan. Nej, detta kommer bli bra. Det gäller nog bara att vara påläst och förberedd.
och det brukar ju jag vara , haha.

  
Så sen efter jobbet var det att dra till maxi och göra lite storinköp för en tusenlapp och hem och ta hand om ungarna....
Så nu när alla kidsen sover så har jag tänt lite ljus och jag tänker kolla på en film på datorn. Ha det lite gott helt enkelt. Så hoppas att ni har det gott själva och ta det stilla...
kram

// fröken lotta

 image29

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Johanna

yes! once a bitch... ;-)

2007-09-10 @ 08:14:59

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0