Onsdag, klippdax

Juppelidupp, Ville har haft sonden i snoken hela natten, men tror ni inte att den lilla mätapparaten gick sönder!!! Vi måste göra om!! Som tur var så lät jag sonden sitta kvar och har hämtat en ny apparat som jag skall sätta igång när jag kommer hem i em. Så får vi hoppas att den funkar då.

Dessutom har min dator helt ballat ur. Så fort man kör igång Windows media player så låser sig hela datorn och det går inte att göra nåt. Inte ens crtl-alt-del funkar. Då är det nåt fel ju.
urk. så himla trist. Nån som vet vad man kan göra åt det?? Tips emottages tacksamt!

Men nu är jag på jobbet och kommer att smita iväg och klippa mig om en stund. skall bli fin igen. har ju inte kkunnat gå till frisören på lääänge för det har kommit saker emellan hela tiden.... så jag ser ju inte klok ut. men det gör inget för nu skall jag bli fiiiin.
Får man hoppas.
Sen skall jag ha mentorstid och ta emot mina små elever som jag har hand om. skall kalla in dem för ett litet samtal. Lära känna dem bättre helt enkelt.
Trallalla
Nu skall jag jobba lite till med ett prov som jag håller på att skriva.
Ha det gott
/Lotta

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Johanna

Det kallas lagen om allts jävlighet (när sonder och datorer´etc pajjar) Enda dator tipset jag kan är att slå hårt på tangentbordet. Hjälper föga men känns bättre. Ha en bra dag och skräm inte de stackars eleverna ;-)

2007-09-13 @ 07:15:26
URL: http://johanna1975jojos.spaces.live.com/
>Jag som skrev: Linda

åååå vilken otur att den gick sönder, jag var med och satte en sån för nån vecka sen på en av personerna jag jobbar med.... Hoppas det funkar igen :-)

2007-09-13 @ 13:21:32
URL: http://aragon.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0