Onsdag kväll, äntligen tyst.

Jo tack, äntligen så har de små slocknat och lagt ner sina ulltusshuvuden på kudden.  Jag hade tänt att kolla på Idol 2007. Alltid lika roligt att kolla på fånar som står och gör bort sig i teve. Men om du vet att du inte kan sjunga - GÅ INTE DIT!!!! Varför ställa upp i teve när man sjunger lika falskt som jag vet inte vad.
Åh vad pinsamt att kolla på. Just nu är det en idi som sjunger Die mauer av Ebba Grön. Jösses.
Åsså kommer han från Götet. Det skäms man ju för extra mycket. Snälla killen, flytta till nån annan stad så jag slipper förknippa dig med Götet.

Piiiinigt. men men det är tur att jag inte är med.
Nu skall jag sätta mig och glo i alla fall. alltid hittar man nån att reta sig på. perfekt som jag är . hahahahahahahahahahahahhaahhahahah
moooahhhaaaahhaaaaa

  
Godkväll
//lotta

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0