Skogsmulle dags...

Idag har vi samkvämsdag, och det är ju alltid trevligt. Imorse började vi med att cykla iväg, vi alla fem samt Malin, mattias och Tim, Tindra. Rätt ut i skogen bar det av och vi stannade och grillade och hade kurragömma i skogen. regnet höll sig borts som tur är men det fanns rätt mycket mygg, som stack mig i baken när jag var tvingad till att lätta på trycket.
På hemvägen så somnade småkidsen i cykelkärran och sov en stund där.

Duschade i var sin tur och sedan somnade jag en stund. Var så otroligt trött så det var inte vettigt.
Och ikväll skall vi hem till Malin och käka lite, dricka lite, kolla på fotbollen och sedan skall vi spela spel. Får väl se om vi blir ovänner. Pär påstår att jag är en dålig förlorare men det är inte sant. Jag tycker nog att det är HAN som har dåligt tålamod med nederlag.Tja vi får väl se.....
Och jag längtar redan till imorgonkväll när Mord i sinnet kommer på teve4.

Tänk om det kommer att bli sån fest som vi hade sist.....
Det hade ju varit nåt. hehehe
nähä dags att packa ordning på allt man skall ha med sig, och det är ju en del. Det var ju alla småbarnsföräldrar.
Pust.
Men det är bara att bita ihop. Tur att det inte är så långt, bara ett hus imellan!!

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0