(Swisch)... vad var det? det var ditt liv.

Vad jag menar är att tiden går så extremt fort så man blir riktigt rädd.
Dagarna bara rullar iväg och inte han jag blogga igår heller. urk, vad jag är slarvig.
Men jag har varit så facinerad av grabbarnas staketbygge, så jag tappar helt konceptet av tid och rum.

men jag har fått ordning på grovingången i alla fall. Snalla svärmor hjälpte mig att rensa ut det gamla vedförrådet, och så skurade vi golvet, satte upp hatthyllor, krokar och det blev bra. Och igår så klev jag ner i källaren igen och fortsatte, satte upp gardiner, satte dit hyllor och sånt, och la dit mattor och rensade källaren så nu blev jag rätt nöjd faktiskt. Nu kan vi använda källaringången och slippa dra in flera kilo grus varje dag i hallen.
SKÖNT
Nog för att det är kul att leka i sandlådan, men den sandlådan skall inte vara i hallen.

*fniss*
Nu skall jag läsa min bok, har börjat på en ny; Små citroner gula av Kajsa Ingemarsson Den verkar spännande. Jag gillar henne för hon skriver schysst, medryckande.
Återkommer med recension.

ha det              //lotta     

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Johanna

jomenvisst är det så..att livet susar förbi väääldigt fort. Var ju 22 år sist jag kollade, de påstår alltså att jag blitt 10 år äldre. Nonsens!

2007-09-26 @ 08:34:48

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0