Tillbaka i verkligheten.

juppidupp, dagarna går fort.
Jag jobbade ju natten onsdag-torsdag och jag har inte kommit igen. Det var ju en del år sedan jag jobbade natt, och jag kanske har blivit för gammal för det. I alla fall så har jag varit rätt trött i torsdags, sov väl fram till halv två sedan gick jag upp lite zoombielikt så där, och plötsligt var det fredag. Fråga mig inte hur det gick till. Men så var det. Just det det är ju fredag i dag.*fniss*
Jo i torsdags kväll hade vi föräldramöte på skolan. Alla elevers föräldrar i åk 1:s hade fått inbjudan till skolan, och vi som var mentorer tog emot med öppna armar.

Och jag kom dit tack vare Leif, som så snällt satt barnvakt. han har ju kommit hem nu från den friska fjälluften uppe i Vilhelmina., där han hälsat på sin bror Omar och frugan Eivor.
De har varit ute i skogen och letat efter älgar och annat vilt. Men de hittade inget. Jo, lingon och tunnbröd. Och det smäller ju högre än älgkött om du frågar mig.

Jo jag var på skolan i dag, halva dagen och var lite sträng mot mina elever,sedan knallade jag vidare till sjukhuset halva dagen för att ha praktikplatssamtal. Och det gick bra. De varkar vara nöjda med mig.
Hem, hämta barnen på dagis och sedan hem till svärmor och svärfar i regnet. Fikade, och tog med mig supertrötta ungar hem för nattning.
Gurkan och Ville somnade direkt men Hugo han skulle kolla färdigt på Bolibompa, sedan ville han ha fredagsmys med popcorn, titta lite på Disney kanalen, lägga sig i sängen och lyssna på Nalle Puh. Heldagsjobb.
Men nu sover alla, och mina ögonlock börjar klippa lite.
Skall väl tänka på att krypa till kojs. Blir en tuff dag imorgon.
Vi skall ju på cykelfest. Vi skall ha förrätt. Vad det blir berättar jag inte. Än.
Hoppas bara att det blir bättre väder så det inte håller på att regna och stormblåsa som det gör nu utanför..... det blir till att plocka fram regnkläderna.

Dags att krypa till kojs.-

Go natt. Hör väl av mig på söndag om jag överlevt cykelfesten. Alla barnen skall bo hemma hos Leif och Gittan. De får inte komma hem för t idigt på söndag. Måste få vila ut. *fniss*
 hejhej
//lotta

image38

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

Ja här uppe regnar det iaf....hoppas Du överlevde cykelturen :-)

2007-09-29 @ 18:44:56
URL: http://aragon.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0