Torsdag kväll, redo att vila

...det är jag, för nu är jag lite trött förstår ni. jag har ju varti på skolan idag och jobbat lite och imorgon så har jag min första lektion på gymnasiet., Trevligt, men det kommer att gå bra.
Jag har haft mitt aerobicspass, och det gick oxå bra, har redan träningsvärk och jag körde kanske lite hårt idag. men men. Så får det vara. skall strax ställa mig i duschen.
Malin har varit barnvakt, och det gick superbra, jag vill hyra in henne i morgon med. Grabbarna somnade snabbt, och det är ju fantastiskt. Så när jag kom hem vid 20 så sov alla. Ja, alla förutom Malin som satt och pluggade matte i soffan. sedan glodde vi lite på Idol. Och nu är det dags att hoppa i duschen, och sedan binga, för nu är jag trööööött.  
Märkte ni när jag skrev att allting gått så BRA, det låter ju som en lögn men det var sant.  Jupp.

Snark. Dessutom så såg jag del 2 av heroes igår kväll så jag kan missa det ikväll. Hihi. Det kan bli en bra serie det. Spännande.

image28

precis. det är alltid tid för lite knipövningar.

Sov gott
//lotta

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0