död kändis.

...ja det påstår maken i allafall när han ringde innan. Att det var nån kändis i Fjollträsk som hade stnnat sin bil på Söderbron och hoppat. Gift med barn. Ja de var ju inte med men... fast jag har letat på aftonbladet, och där står inget. Står det inte i Aftonbladet har det inte hänt. Så är det bara.
Men jag tror att det kanske var ett aprilskämt.

Eller är det nån annan som vet nåt? Jag som är så extremt skvallergalen vill höra allt.


och det där med kändis och kändis..... ibland skriver de ju kändis när det är nån som hade 15 minuters berömmelse 1982, och för något som man inte minns. fast det brukar ju stå "folkkär". Vad menas med det då?
4 personer i "kändisens" hemby gillade honom. Då är man kvalificerad som folkkär.

Det var kanske nån som har hittat en sko som tillhörde Gene Pitney när han 1974 sjöng "Your my woman" i Bengtsfors folkets park.

just det. kan vara så.

måste grunna lite på det ett slag.

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Kattis

Ja, nu blev man nyfiken.
Du får meddela när du vet vem det är..;-)
Ha en mysig fredag!
K

2008-04-04 @ 13:12:54
URL: http://kattis11.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0