emot dödstraff

....för döden vore alleles för enkelt straff för den s.k. 42-åringen som mördade lilla Engla.

Ibland tappar jag tron på mänskligheten. Man tror ju någonstans innerst inne att människan är god, men så är det nog inte. Inte  alla i allafall.

Jag tänker inte skriva så mycket om detta, förutom att jag kan dock sätta mig in i hur Englas mamma och anhöriga känner sig. Kan kan oxå göra mig en mental bild av hur jag skulle gjort med den människan som skulle gjort något mot mina barn.
Det är ingen vacker bild.

hotar någon mina barn, blir jag som en tiger. Rosenrasande tiger med en gigantisk reptilhjärna.


Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: ida

håller med, döden är att slippa undan alldeles för lätt. han bode få lida.

2008-04-14 @ 13:51:28
URL: http://totaldisorder.blogg.se
>Jag som skrev: Cissi

Håller mer jag oxå....fattar inte hur någon sk människa kan ta livet av en annan + inte minst ett barn. Nej, dödsstraff vore att komma för lätt undan...kan nog komma upp med många förslag på hur kan borde få lida.....

2008-04-14 @ 14:08:11
URL: http://cissimikesarah.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0