Fotbollsmamma. Eller?

...tror inte det men kanske.
Idag har Hugo börjat i fotboll. Maken gick ner med honom iförd sin nya stass bestående av nya träningskläder och fotbollsskor, silvriga benskydd. Hugo alltså, inte maken.
Jag fick åka på föräldramötet på Ingelvi (alltså stora fotbollsplanen) där de gick igenom olika saker.

Åkte sedan ner efter mötet och smygkollade på de små där de sprang, yra i mössan, alla på bollen och rusa på. Det såg kul ut. Men kallt. I alla fall för oss som stod och tittade på. Skitkallt.
Fattar inte var våren tog vägen.

I alla fall så tyckte han att det var suuuperkul och ville fortsätta spela. -Kan jag spela imorgon oxå, sa han. Nej bara en gång i veckan.  Det tyckte han var synd.

Så nu blir det fotboll på onsdagar.

Måste väl bli medlemmar i Ingelstad IK.


man får väl bli lokalpatriot.

Men aldrig ALDRIG går ränderna ut ur mitt hjärta:

src=/pls/portal/docs/1/73799.JPG
Man kan plocka Lotta ifrån Götet, men aldrig plocka Götet ifrån Lotta.

(klokt sagt va?)


Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: lisa

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-04-16 @ 19:39:42
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
>Jag som skrev: Linda

jag missar ELiaz fotboll fram till den 14maj pga kören som jag har lite trist men får ta igen det sen...ELin tränar på tisdagarna...fullt upp...såklart ni måste bli medlemmar i IIk :-)

2008-04-16 @ 22:32:56
URL: http://aragon.blogg.se
>Jag som skrev: Valier

Alltså? Ingelstad i Skåne eller?
Där äter man kalkon.
Var ligger det annars? Norrköping?

2008-04-19 @ 23:20:48
URL: http://valier.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0