Men hallå

...vart tog våren vägen då?
 Jag som gick här och inbillade mig igår att sommaren stod för dörren, och hade ju tänkt att plocka fram barnpoolen, solstolarna och bikinin.

Men vad händer? Jo regn och kallt. Jag började dagen lite käck med min livsuppgift just nu ; att ordna till hemmet. Och det går framåt. Men det blev skitkallt att vara ute och fixa. så jag gav upp den ideén och klev in.
Och min kompis snickaren har varit här precis och gjort sitt!!!
Det kommer bli SÅÅÅÅ bra!
Skall lägga ut kort sen så ni får se hur händig och flitig jag faktiskt har hunnit att vara nu.

Men nu är det film som lockar. Känner för skräckis. Skall glo på Boogeyman.
Ja, inte tänker jag glo i garderoben sen. Och jag tänker absolut inte låta Hugo få nys om den här filmen, han som redan är rädd när garderobsdörren är öppen.....

MMMOOOOOAHHAAAHHHAAAA

(ja, jag är en sådan pedagogisk förälder)
Tudiloo

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0