Nu har jag missat bussen

Ja.
det är ju så typiskt.
hade lektion, drog ut på tiden.

Och nu sitter jag här. Bussen har gått. Jag måste vänta. Och vad gör man under tiden?

Bloggar. Vad annars skall jag göra. har redan satt betyg. har redan ringt mina samtal. Har redan läst igenom alla projektarbeten.
Suck.
jag ville ju åka hem och ta helg. grabbarna grus sitter ju hemma och väntar på mig. Vi skulle ju fika på altanen. men lagom tills jag kommer hem så är det väl snöstorm och mörkt.

Men jag fick ett roligt mejl i alla fall. Med saker söm är nödvändiga att ha. Kolla här.



image170<<sjunga i duschen




image171<< smart trappa. VILL HA



image172
den här hade jag behövt. Rättvist? Svårt att ha en unge på var arm och ändå bara hålla sig till sin sida...*fniss*


Den bästa av allt.

image173

det skall böjas i tid.

nu kan jag äntligen gå till bussen.
Tudiloo.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0